Inna Manu – Hair Stylist ;)

Tu cum te simţi când ţi se îndeplineşte un vis? 

Cine îmi citeşte articolele, cred că ştie deja despre pasiunea mea pentru tuns. Astăzi, în sfârşit, visul s-a realizat, cu calificativul EXCELENT, şi nota 10 la examen! 🙂

Pe la 5 ani, când tundeam matasea la ştiuleţii de porumb, când le vorbeam şi îi rugam să îşi aştepte rândul, simţindu-le parcă şi satisfacţia finală de la acele coafuri deosebite şi tunsori pline de inspiraţie, închideam ochii şi mă vedeam mare, înconjurată de clienţi şi făcând exact ceea ce imi place atât de mult.

Timpul a trecut, am făcut orice, dar aproape nimic pentru visul programat cu mulţi ani în urmă. Însă aşteptarea a meritat rezultatul!

Am primit un mare cadou de la un OM bun, care consta în posibilitatea de a-mi schimba viaţa, posibilitatea să urmez o şcoala, un curs în domeniul ce mă atrage, pentru că nimic nu e mai frumos decât să faci ceea ce îţi aduce plăcere. Ştiam sigur ce vreau, dar a rămas doar să aleg Şcoala care să îmi insufle încredere. I-AM ALES PE CEI MAI BUNI !!!!!! Am ştiut acest lucru de la început, care s-a adeverit şi după absolvire, fapt pentru care mulţumesc: Şcoala de Hairstyling Adrian Niculescu, în deosebi mulţumiri pline de recunoştinţă pentru cel mai bun profesor Adrian Niculescu, asistenta lui, Andra, dar şi omul de după cortină, care se ocupă de marketing şi organizare Mihai Serester! Oameni deosebiţi!

Nu fac acest articol pentru a le face reclama, căci reclama au destulă. Sunt recomandaţi, lăudaţi peste tot. Scriu doar pentru că trebuie să îmi exteriorizez emoţiile şi bucuria în felul în care mă pricep cel mai bine (scriind)! 🙂

Ei, şi acum, gata cu vorba, că mă aşteaptă clienţii 😀

13537718_849518331847469_3964346226193183337_n

6 gânduri despre „Inna Manu – Hair Stylist ;)”

Lasă un răspuns

