GÂND LIRIC (meditaţie)

M-am surprins făcând baie…

În marea gândurilor 

Ce căutau în trifoi a 4-a  petală.

Le-am sărutat pe obraz

Şi le-am LĂSAT să plece.

Am alergat pe câmpul cu puf de păpădie

Fredonând melodia inimii

Şi umplându-mi plămânii

Cu liniştea primăverii netrăite.

I-am făcut programare pentru ACUM.

Gonesc semnele fatidice.

Mă repar, mă îmbin, mă purific…

Sunt doar eu cu respiraţia.

Sunt acasă!

13001112_814591188673517_2442905186998304292_n

GÂND LIRIC, I.M   deja 29.06.16

O părere la “GÂND LIRIC (meditaţie)”

Lasă un răspuns

