Perle noi, vorbe cu tâlc :))))))))

– Mami, să ştii, o să mă însor cu Alexia!

-Ah! Ea ştie?

-Încă nu…

-Şi nu crezi că trebuie să îi spui?

-Pentru ce, ca să strice tot!?

:)))))))))))))))))

(Din capitolul ,,nu suport oamenii negri,,)

Imediat ce s-a trezit, privind cu ochii somnoroşi:

-Te faci din ce în ce mai neagră, mami, şi nu îmi place.

-Ştiu puiule, dar…soarele ăsta, poate mă iubeşte prea mult…

-…cred că…cu cât te va iubi soarele mai mult, cu atât eu mai puţin!

:)))))))))))))))))

Pe aceeaşi temă, pe stradă:

-Am vazut o femeie cu părul roşu, ai văzut-o şi tu, mami?

-Da, ţi-a plăcut?

-Mi-a plăcut! Cred că şi tu ar trebui să îţi faci ceva cu părul.

-Puiule, roşcată sau blondă, cum îţi place ţie, nu pot să mă fac.

-Ba da! Îţi scoţi culoarea din părul tău negru (a pronunţat cu mult dezgust) şi dai şi tu cu ceva ca lumea..

:)))))))))))))))))

Vine la bucătărie, în timp ce gătesc:

-Ce faci, mami, de ce baţi aşa?

-Face mami şniţele, nu vrei?

-Aaaaaaa..bine, bine, atunci bate!!!

:))))))))))))))))) continuarea pe pagina cu perle

2 gânduri despre „Perle noi, vorbe cu tâlc :))))))))”

  1. Ha, ha! E plin de umor voinicul! Sunt atât de simpatici la vârsta asta și scot atâtea perle… Azi am râs și eu de o vorbă a mândrei mele, care mi-a zis că vrea să mergem în parc… „poi-ieri”! (nu poimâine).
    Numai bine! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

