La mulţi ani, Christiane!

Sunt 6 ani frumoşi, de când sunt mamă!

Când fericirii i-am înţeles sensul.

Când în sfârşit îi pot strânge în braţe,

Simt cum mă-brăţişează Universul.


 

E ziua ta, copil venit din Soare.

Te-am aşteptat de când mă ştiu pe lume.

Îmi plec şi capul, îmi cobor genunchiul,

Doar să pot să-ţi ofer zile mai bune.


 

Să-ţi fie viaţa numai fericire!

Cu sănătate şi puteri de zeu!

Sa îmi creşti mare, harnic şi CU minte

Copil frumos, trimis de Dumnezeu!

Această prezentare necesită JavaScript.

8 păreri la “La mulţi ani, Christiane!”

Lasă un răspuns

