UMBRELE…

Postez un rand din norul greu de tina
Si ma ridic sa plec cu ale mele.
Nu ma prefac, dar tac. Inchid umbrele…
Sunt libera, in ploaie, in lumina!

Mi-e frica si m-ascund de constiinta.
N-am aripi sa-mi iau zboru-n alta lume,
Sa ma strivesc de mal, de val, de spume,
Sa reinvii fara nicio silinta.

Nu cauta motiv de-a ma-ntelege!
Nu este sens, e doar o intamplare.
M-am deplasat cu mintea…la plimbare,
Si-am impletit un pres din a ta lege…

Te fac sa razi? Sa stii, EU am ras prima!
Tot ce vei spune, vor fi doar umbrele
Din alea de doi lei, belele…
N-ai cum sa ma umbresti! Ia rima!ia rima

20 august, 2014

Un gând despre „UMBRELE…”

Lasă un răspuns

