ÎNJURA-MI-AI OCHELARII

CE TREBUIE SĂ SE ÎNTÂMPLE CA SĂ ÎȚI DAI SEAMA CĂ NU AI FOST DEMULT, SAU CHIAR DELOC, ÎNJURAT/Ă? Trebuie să te înjure cineva! ploaia

Ploua. Așa cum ploaia ne face mai grăbiți, și nu fugim de ea că e udă, ci că NE udă, am fost si eu dăunăzi un om care nu i-a lăsat stropii să cadă pe pământ. I-am adunat pe mine. În graba mea, nu am traversat pe unde era mai aproape, am căutat să traversez pe la trecere. M-am asigurat că e liber pe stânga, cel de pe dreapta oprise, și am pășit pe zebră. La al doilea pas, am auzit în stânga sunet de frâne arse și toate sudalmele lumii, traduse în română, adresate MIEEE:

,, Să te f.. în c.. de chioară ce ești! Să îți bagi ochelarii în p…., că degeaba îi ai! Nu vezi pe unde mergi, panarama dr…lui? Că de vin, te …,,(nu mai știu ce a zis)

Mi-am întors capul, să îi văd fața. Eram așa curioasă, cine poartă halal de gură… Mare necaz pentru cei ce o au acasă.  Era o tipă obișnuită, blondă, dar asta nu are nicio relevanță. Avea geamul lăsat, și ea ieșită pe jumătate spre mine. M-ar fi înghițit. Și cum să recunoască că a intrat ca avionul în sensul giratoriu și că habar nu avea ce se face când ai pieton pe trecere, nu avea cum, nu îi stătea în caracter. Trebuia să vadă lumea că e la volan, și că are buzele roșii. Era genul de om care nu e niciodata vinovat. Nu i-am zis nimic. Nu aveam timp, dar nici chef. Mi-am văzut de drum. Se va găsi om și pentru gura ei. 😉

Viața e frumoasă. Acum sunt si eu în rând cu lumea! 🙂

14 gânduri despre „ÎNJURA-MI-AI OCHELARII”

    1. Da, cred ca nu e problema mea. Am facut totul cum e bine, ca doar viata mea era in joc. Dar uite ca nu e destul sa fie doar pe o parte disciplina. Daca nu frana, in cel mai bun caz, va scriam de pe patul de spital. În celalalt caz, care nu este cel rau, e si el bun, va trasmiteam salutari printre nori 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      1. Si eu conduc masina si eu sunt pieton, dar NICIODATA nu ma consider pe zebra, ca pieton, ca am un drept…in afara celui ce mi se poate sau nu, acorda. La fel cand merg cu masina si am prioritate. Sunt foarte atent sa vad DACA mi se acorda prioritatea, atata timp cat sunt la cheremul unuia sau al altuia, la bunul lui plac, la „starea” lui de moment. Multi oameni conduc masina intr-o stare de tensiune psihica, de stres, de iritare din varii motive. Acestia pot avea tulburari de atentie, un atac de cord sau cerebral…?! Nu spun ca este cazul tau, dar de muilte ori, ca sofer, vad cum pe trecerea de pietoni trec oameni fara macar sa arunce o privire spre strada(?!). Fie ca vorbesc la telefon, ca vorbesc cu o alta persoana, fie ca se „cred” in drept, un drept inalienabil(?!).

        Apreciat de 1 persoană

      2. Da, cunosc fenomenul. Vad si eu pietoni in adevaratul sens al cuvantului, care pasesc cu fast si mandrie, defiland agale, si mai agale, si din ce in ce mai agale 🙂 Dar, asa este, nu e cazul meu. Nici daca as vrea, nu as putea sa fiu scorpie. Nu am stofa…

        Apreciat de 1 persoană

    1. Nu imi ardea de numarul ei. M-am si speriat un pic, si de frana, si de posibilele consecinte, si de nebunia care o mana. Plus la toate, mai ploua cu galeata. se gramadise masini la trecere, etc/etc, Un adevarat balamuc.

      Apreciază

Lasă un răspuns

