Ce mi-e „felație” ce mi-e „inflație”

În dimineața asta am râs. Am râs puțin, dar intens și cu poftă.

Obișnuiesc să ascult online, un post de radio rusesc. Astăzi, băieții au avut un invitat, o oarecare figură politică. Nu eram prea atentă la dialog, așa cum nu mă interesează politica, de nicio culoare. Dar! :)))))) Am ciulit imediat urechile, când am auzit un cuvânt ce nu își avea locul în discurs. Am zis că poate sunt eu … și mi s-a părut, dar au urmat reacțiile prezentatorilor, băieți miștocari 😀 , a urmat reacția invitatului, jenat peste culme. Da, în loc de inflație, a zis felație :)))))))))

Au băgat forțat o melodie, după aia încă una, și …..nu a mai fost chip de un dialog serios, începea unul să râdă și continuau cu toții.

Uite așa, dragii mei, un cuvânt ne la locul lui, poate strica o emisiune întreagă. Dar, măcar am râs, și sunt siginflatieură că au fost mulți ca mine. 🙂

Dar, am rămas cu întrebarea: în afară de asemănarea fonică, există vreo legătură între aceste 2 cuvinte?!?! 😀

5 gânduri despre „Ce mi-e „felație” ce mi-e „inflație””

  1. Politikia, vrem nu vrem, ne influentiaza, cel puţin confortul material. Că toate sistemele politice, sociale, economice şi religioase au falimentat, ţine de evidenţă şi nu are cum să nu se petreacă aşa ceva. O lume profund egotică nu poate genera sisteme armonice, corecte, echitabile. De aceea nu există nici o perspectivă optimistă pe termen scurt sau mediu. Faptul că trebuie să ne păstrăm simţul umorului, nu exclude implicaţia la nivelul conştientizării, la cel al unei unei revoluţii interioare .
    Acum, între felaţie şi inflaţie, singura legătură ar fi aceea că inflaţia este un fel de felaţie…cu mai mulţi morcovi deodată, în care, chiar dacă aceştia lipsesc, senzaţia rămâne.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

