SECRETARĂ OPEN-MINDED

Vreau să împărtășesc din ultima mea experiență.

Cursa CĂUTAREA UNUI LOC DE MUNCĂ, în realitate nu e chiar o cursă. Mai degrabă este un fel de a te pune pe tavă. Când plasezi un anunț, vrând să lași o impresie bună, te lauzi un pic…NA, așa se cuvine. Numai că riști să TE VREA subiecți total greșiți.

Am pus anunțuri și pe acolo, și pe dincolo. Am scris și una, și alta și m-am pus pe așteptat. Am așteptat ceva timp și…într-o sâmbătă dimineața,  primesc un apel. Dormeam. Am răspuns un pic speriată, mă întrebam cine poate fi atât de matinal, plus la asta, sâmbătă… Am auzit o voce de bărbat, care dădea pe afara de cât de sexi vroia să pară. S-a prezentat cu un nume asiatic, evident nu am reținut nicio litera, spunând că e avocat și caută secretară open minded. Vai de capul tău, Innoooooooo!!!!! Vai de capul tău dacă în secolul XXI nu cunoști încă engleza. Evident nu am băgat de seama expresia MAGICĂ și am confirmat că da, eu sunt cea care am plasat anunțul. M-a întrebat despre experiență, m-am lăudat evident! M-a întrebat despre studii (de parcă asta avea o careva importanță pentru el). M-a întrebat dacă am un CV cu poză. I-am zis că CV-ul meu nu are o poză, dar își poate face o idee dacă îmi accesează pagina Fb. Mi-a vorbit despre salariu, care era prea mare pentru un serviciu normal, despre mașină la scară, iarăși aprinzându-mi încă un bec. A mai pomenit cuvântul DISCREȚIE, care și el m-a atenționat vag, dar tot în întuneric am rămas. Văzând că încă mai sunt la telefon, a prins curaj. A zis că revine după ce intră pe Fb să mă vadă. Am închis, spunându-mi că mai ciudat angajator nu am întâlnit și am uitat despre el și despre apel, furându-mă rutina. La scurt, foarte scurt timp revine cu un alt apel. Nu sunt o încrezută, dar cred ca l-a satisfăcut ce a văzut pe Fb, vorbea rânjind. A spus că e foarte mulțumit de ce a văzut și ca vrea să vin la el la birou să vorbim. Parcă nu îi venea să creadă că merge treaba și m-a mai întrebat o dată dacă am înțeles ce vrea el, și dacă voi fi de acord să merg cu el la întâlniri corporative și să mă mai rețin la birou când VA FI NEVOIE!!!!!! Atunci mi s-a luat ceața de pe ochi :))))))))))) Offf, ce mult mi-a trebuit ca să înțeleg :))) Am spus doar un cuvânt, un cuvânt atât de încărcat cu toate energiile negative posibile, încât tind să cred că a picat rețeaua și nu că a închis el, speriindu-se. Am spus: POFTIIIIIIIIMM!!!???????? Și ce a urmat, ce cuvinte mi-au ieșit pe moment, nu mai contează. Nu vreau să îmi pice acum și netul. Știu doar că a închis, nu știu când, nu am avut timp să fiu atentă. Am luat telefonul de la gură, după ce am zis tot ce s-a adunat. Nu o să spun cât de supărată am fost câteva zile. Dar îmi trecuse.

Am povestit prietenilor despapasa butonulre incident, câteva zile și am dat uitării.

în următoarea sâmbătă, istoria se repetă, ca nebuna. Aud telefonul, îl ridic și…recunosc numărul. Acum eram pusă pe caterincă. Am răspuns și mi-am bătut un pic joc de el. La final i-am zis să îmi rețină numărul și să nu mă mai sune, că nu am mintea nici luminată, nici deschisă, ca mi s-a rupt butonul. De data asta încerca să mă convingă că e un patron de hotel și vrea recepționeră. Iar nu am observat când a închis…

Nu vreau să închei pe o notă tristă, dar stau și mă gândesc. Măi, oamenii ăștia sunt printre noi. Poate e colegul tău, poate e vecinul, poate e chiar soțul…. Avem oameni cu mintea bolnavă peste tot, sunt ca o infecție ce se răspândește. Dacă aș avea putere, le-aș tăia capetele…ambele…

Lasă un răspuns

