NIVEA uimește din nou!

Doresc să specific, nu e o reclamă.

Acum ceva timp am accesat un link de la Nivea, era ceva de completat, urma să fie o selecție în funcție de ,,sinceritatea,, răspunsului și alte criterii. Spre mirarea mea, am primit telefon, chiar în ziua cu eclipsa :), și mi s-a confirmat că am trecut ,,testul,, și că voi primi un colet cu o cremă absolut noua pe piață și încă ceva din partea casei 🙂

Cine nu iubește cadourile, mai ales când auzim cuvântul magic ,,nou,, e și mai palpitan2015-04-08 14.31.14t. Astăzi a venit curierul. Mă așteptam la câteva testere, dar era mai mult:o gentuță-trusă, crema NIVEA INTENSIVE PFLEGE de 50 ml, 20 testere destul de generoase ca și cantitate, o perie de păr și broșura de prezentare. Recunosc, mi-a făcut plăcere.

Evident am încercat crema. Mai întâi pe încheietura mâinii, să fiu sigură, mai apoi pe față. Pot garanta o schimbare-hidratare vizibilă, chiar de la prima aplicare. Repet, nu fac reclamă, este ceea ce am simțit. Voi continua, căci chiar sunt curioasă cum reacționează pielea după o mai lungă folosire. Promit să revin cu detalii 🙂

Lasă un răspuns

