FITNESS-UL FACIAL

Numai cine nu vrea, nu poate simti beneficiile exercitiilor pentru muschii faciali. Rezultatele sunt surprinzatoare, dupa doar 1 luna, daca ne ocupam 10 minute pe zi. Pana la urma, poate fi o ocupatie care ne distreaza, daca suntem intr-un grup mai larg; ne relaxeaza si amuza cand suntem singuri, dar efectele de revigorare sunt cu mult peste cele lasate de o ceasca de cafea.

Pentru muschii obrajilor, sunt extreme de benefice exercitiile amuzante, ale copilariei de neuitat:

  • Umflam obrajii alternativ si in acelasi timp;
  • Expiram aerul din obraji prin socuri;
  • Tragem obrajii cat de mult putem;
  • Alternativ zambim larg, apoi rotunjim buzele pentru litera “o”.

Repetam aceste exercitii de cateva ori.

Pentru muschii maxilarului si ai gatului, ridicam maxilarul inferior cat de mult putem, si facem miscari sus-jos, ca si cum am vrea sa apucam ceva. In timpul asta, impingem maxilarul cat de mult posibil. La final, miscam maxilarul dreapta-stanga, pentru a elibera tensiunea din muschi, dupa exercitiul precedent.

Exercitiul pentru buze il putem numi “conducte”. Adunam buzele ca pentru un sarut si le tinem asa, in acelasi timp incordand muschii din jurul gurii si a partii de jos a obrajilor. Repetam de mai multe ori.

Un alt exercitiu pentru buze si gat: tinem un creion cu buzele, nu facem nimic decat il tinem in pozitie orizontala. Mai apoi incercam sa desenam litere in aer, la fel tinand creionul doar cu buzele.

Pentru relaxare, repetam exercitiul in care zambim exagerat si intoarcem brusc buzele pentru litera “o”.

Nu sunt de neglijat nici muschii ochilor, iata cateva exercitii:

  • Rotim ochii, in ambele directii;
  • Fixam cu privire puncte extreme in parti opuse orizontului visual, repetam asa pentru sus-jos;dreapta-stanga; coltul de sus drept-coltul de joss tang; respectiv invers si tot asa mai departe;
  • Deschidem larg ochii si clipim repede, pentru o perioada mai lunga de timp;
  • Fixam privirea pe varful degetului, pe care il apropiem de nas, il indepartam si iar il apropiem.

Un alt exercitiu pentru muschii gatului si ai maxilarului este exersatul sa ajungem cu limba la nas, de preferat sa exersam cand suntem singuri. Daca nu ati incercat nicio data, sa o facem acum.

Asa cum, la sfarsitul fiecarei sedinte, e bine sa avem un exercitiu de relaxare a muschilor, propun unul extreme de simplu. Cu totii cred ca am incercat sa scoatem acel sunet produs de cai, cand isi scutura buzele. Ideal ar fi sa inspiram adanc, sa avem destul aer in plamani, ca sunetul sa fie mai lung si mai puternic. Repetam de mai multe ori, pana simtim cum pleaca tensiunea din muschi.gimnastica faciala

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s