CERTATA DE GUSTUL PELINULUI


Nimic nu mă ține locului,certata de gustul pelinului

Cărțile-au fost aruncate.

Mă trec în bătaia focului,

Al 9-lea cer e în spate.


Păpușă în mâna hainului,

Purtată, trăită, jucată.

Certată de gustul pelinului,

Trecută prin dulciul păcatului.


Ferită de praful trecutului,

Primind sentimente filtrate…

Sătulă de masca doritului,

Picat pe tărâmul uitatului.


Chemată de roșul hotarului.

Pe roșu sa-l trec, îndemnată,

Ferită de gustul nectarului,

Oprind sufletul însetatului.


Pictând în destinul Pămantului,

Ca restul, cioplind unde-mi place,

Încerc să închid ușa timpului,

Să dau cu culoarea ce-mi place.


Acesta-i năravul năravului,pelinului

Aceasta e hora jucată.

TABU! Strigă, sus, ușa Cerului,

Iar eu tot pe calea păcatului…


21 iulie, 2005

5 gânduri despre „CERTATA DE GUSTUL PELINULUI”

    1. …tot sarcastic, hai?? :)))
      E plina Romania, nu am ce zice, numai că am scris poezia acum 10 ani, cand eram la fel de romanca, numai ca nu din Romania 😛 Eram acasă în Moldova. Și acolo, unde te întorci, la fel ca și aici,dai de cate un poet sau o ,,poiată,, 😀

      Apreciază

      1. Tot sarcastic. Dar și sincer! :)) Mie mi-a plăcut poezia, sunt un om căreia îi place poezia, o creez, sunt artist, cânt etc. :)) Sunt foarte critic când vine vorba de poezie. Asta mi-a plăcut.

        Ce, moldovenii nu sunt români? 😦

        Apreciat de 1 persoană

      2. Suntem romani, sau cel putin asta ar trebui sa fim…..dar,din pacate, suntem primiti ca si straini. Ma refer la preconceptiile, ignoranta multora, lipsa de ceva cunostinte din istorie. Sunt de 6 ani aici, dar sunt privita ca un strain, nu am cetatenie, si multe altele care nu ma fac sa ma simt ca acasa. Nu e un repros, pana la urma nu ma tine nimeni fara voia mea, e doar o constatare dureroasa.
        Dar, cum ar fi acolo cu actele si senzatiile mele, iti multumesc ca imi apreciezi randurile 🙂

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

