până unde se poate ajunge….. :(( păcat!

suferinta2Centrul maternal din Constanța, un centru de adăpost pentru mamele în dificultate, sau un Auschwitz cu acte în regulă??!!

Am o stare de greață, imi vine să scuip…ceva sau pe cineva. Cineva care a uitat, sau poate încă nu știe, că și cei din jur simt durerea. Cineva care taie în carne vie, pentru a fi ,,bun/ă,,

Aș avea foarte multe să spun, dar numai Cel de sus știe cum mă abțin să nu dau pe afară tot ce am grămădit o bună perioadă de timp. Acum vorbesc pentru că mă doare, mă doare sufletul pentru alte suflete, și așa rănite de viață, care au mers la ,,stat,, pentru ajutor și susținere, dar au nimerit în gura iadului. Batjocorite de alte mame, straniu, nu? Alte femei, care au și ele copii acasă, dar care au acolo niște funcții de doi lei, își bat joc de niște femei neajutorate. Unde-i logica? Nu e nici măcar o logică de câine, și câinii sunt mai buni… rușine!

O mămică cu doi cipii mici, suferă sărmana de hemipareză, a rămas fără ei… i s-au luat, i-au dat la asistenți maternali. Ea, a fost poftită afară. Statul, ca prostul, găsește bani sa plătească asistenții maternali, dar să dea acei bani mamei ca să își poată crește ea copii, nu îl duce capul. Realitatea în care trăim socotește că e mai bine așa, că în așa fel au ajutat-o :((  Inima mea de mamă plânge… Scriu și plâng, căci nu imi pot imagina ce s-ar întâmpla cu mine să ajung să fiu despărțită de sensul vieții mele, de copilașii mei. Acest fenomen e la ordinea zilei acolo. Mereu m-am întrebat, au cumva premii pentru numărul de copiii despărțiți de mamele lor? Au recompense pentru suferința pe care o pricinuiesc?

O colegă a mămicii respective, are și ea o fetiță și a venit în centru pentru că sărăcia e foarte crudă de multe ori, mai ales când cel de lângă tine îți îngreunează și mai mult necazul,a venit să caute ajutor. Săraca, a văzut prin ce a trecut fata de mai sus și s-a simțit amenințată. Zic ,,s-a simțit,, ca să nu zic direct că a fost amenințată că pățește și ea la fel, dacă nu găsește urgent unde să plece. A ieșit ieri să se întâlnească cu cineva, care a promis să o ajute cu un pic de bani. A ieșit și nu s-a mai întors, grijile au facut-o neatentă, căci la noi trebuie să fii atent și pe trecere… A DAT MAȘINA PESTE EA….A FOST RESUSCITATĂ 20 MINUTE…E ÎN SPITAL…încă nu cunosc mai multe amănunte, dar voi afla. Știu doar că e în stare critică. Doamne ajut-o!

Mă doare sufletul pentru mamele chinuite, dar și pentru săracii copii. Nu poate mintea mea să înțeleagă, nu pot să gândesc ca ei/ele. Aloo, ce e cu noi oameni buni?

Dacă, statule, ai facut un astfel de centru, FII OM, sau nu mai fi!!! Esti bolnav statule, ești dus… Mizeria nu e lumea asta săracă, tot din vina ta. Mizeria ești tu că nu ai grijă pe cine pui în funcții de acest gen.

Il rog pe Dumnezeu să fie toată lumea bine, să se deștepte…

ruga

Lasă un răspuns

