ECLIPSA/SFARȘITUL LUMII/EXTRATEREȘTRII

Caut răspuns.

Cu ceva timp în urmă, i-am cumpărat lui Christian o revistă pentru preșcolari, una ca toate celelalte. Am deschis-o, am răsfoit-o împreună și ne-am apucat să rezolvăm ce era de rezolvat. Am ajuns la un material despre cosmos și nave spațiale. Evident și aici erau extratereștri (țin să menționez că e a nu știu câta revistă unde sunt pomeniți). Deci, nicio ediție fără ei. extraterestri2El a reacționat natural. Am fost curioasă ce crede el despre aceste personaje. Mi-a raspuns că stie ce sunt, că trăiesc în spațiu și că sunt diferiți, nu sunt toți la fel. Mi-a mai spus că și în desenele animate sunt prezenți, că lui îi plac. Am stat și l-am ascultat, simțind ceva murdar la mijloc. Ok, evoluăm. Revistele cu care am crescut noi, nu se pot compara cu cele cu care cresc copiii noștri. Dar, așa cum atunci erau considerate lucruri nerecunoscute, nedoveite, la fel este și acum. De ce acum ne-au invadat aceste subiecte? De ce în publicațiile și emisiunile pentru copii? Care e scopul celor de la butoanele lumii pământești? Suntem pregătiți, obișnuiți, intenționat?

Îmi amintesc, când eram mică, foarte rar vedeam emisiuni despre așa fenomene. Cu urme pe câmp lăsate de așa zisele ,,obiecte zburătoare neidentificate,, și mărturiile celor care susțineau că s-au întâlnit cu ei. Dar acum sunt peste tot. Veți da vina pe internet? Eu nu! Internetul e cu treaba lui, media are treaba ei. Nu va difuza sau edita materiale la întâmplare. Există o filtrare, în funcție de anumite criterii. E cumva o modă? Sau e altceva la mijloc? Eu consider că fenomenele respective sunt băgate intenționat în lumea copiilor noștri. extraterestri1Pentru mine, personal, extratereștrii și sunt și nu sunt. Îmi permit să fiu un Toma Necredinciosul, tot ce-i posibil, nu voi crede nici dacă voi vedea. Lumea e pe ultima sută de metri. Vor fi din ce în ce mai multe lucruri inexplicabile. Dar faptul că au început să ,,intoxice,, copiii, mă pune pe gânduri.extraterestri3

Am văzut că se anunță un nou sfârșit de lume, pe 20 martie :)))), oare chiar credeți că vom scăpa atât de ușor?! 🙂 Poate ceva se va sfârși, dar va începe altceva, Dumnezeu știe ce… Nu putem ști cum va fi, deci nu putem pregăti nimic pentru apărarea noastră. Sunt un om credincios, mi-ar plăcea să pot insufla credința și copiilor mei. Aș vrea să îi pot ocroti de mizeriile acestei lumi, să îi țin departe. Nu vreau nici cipuri. Dar lucrurile se întâmplă după cum este scris. Este atât de evident că se respectă întocmai un scenariu. Brrrr…recunosc că e un pic înfricoșător.  Ce pot să fac, decât să apelez la CEL la care merg de fiecare dată după ajutor, EL știe mai bine 🙂 Cu DUMNEZEU înainte!

Lasă un răspuns

