INTRIGI SI IUBIRI LA VARSTA A 3-A

intrigi si iubiri

Ma intorceam de la cresa cu cea mica. Era frumos, dupa atata iarna, se simti mirosul primaverii. Era inorat, dar nu mai era vantul rece. Ma miram cum de s-a schimbat vremea atat de repede, cand iesisem din casa, era destul de frig.

Cugetand asa la ale mele, am auzit o voce de femeie, trecuta de ultima tinerete ;)Se adresa unei alte batrane, cam de aceeasi varsta. Pe masura ce ma apropiam, distingeam din ce in ce mai bine fiecare cuvant.

Le priveam si imi venisera in minte piesele de teatru vechi, cu actori buni.

Erau 2 batrane zbarcite, dar cochete si carismatice. Ambele in paltoane lungi, cu caciuli de blana scurta, manusi si genti elegante. Am ramas pentru cateva clipe – locului. Mergeam din ce in ce mai incet, pana m-am oprit de tot. TREBUIA sa vad toata scena, era prea interesant 🙂

-Sa nu imi mai faci una ca asta, sa nu se mai intample! Eu nu sunt singura ca si tine, sa pot iesi imediat cum se incalzeste afara. La mine termometrul e in casa!!! O am pe nepoata, trebuia sa o adorm.

-Hai, lasa, linisteste-te! Nu e catastrofa daca nu ai pus fard pe tine, stii doar ca oricum esti frumoasa 😉 (i-a facut cu ochiul).

-Ce poti sa mai zici?Eu nu ies niciodata cu penele in cap, Niciodata! Si tocmai tu vorbesti, care te-ai pregatit o ora, stiind ca ma vei chema cu tine, mi-ai dat telefon cand erai déjà in prag. Si ma si gonesti:”hai mai repede ca ne prinde ploaia…” Meriti sa nu-ti mai raspund la telefon!!!

-Nu m-am aranjat ca am vrut doar la plimbare…

-Atunci?!

-Azi vine Gicuţu…

Vine in Constanta???!!! Ah…

Nu stiu cine era Gicuţu, nu stiu ce a mai urmat, caci dialogul a continuat in soapta. Atat pot spune, Gicuţu tragea dupa sine mult mister…fericire in cuplu

6 gânduri despre „INTRIGI SI IUBIRI LA VARSTA A 3-A”

    1. Și tu ai perfectă dreptate Inna,experiențele dureroase din viață ne fac să experimentăm singurătatea dar pe moment pare o soluție viabilă iar pe termen lung singurătatea te schilodește sufletește……te doare…..

      Apreciază

  1. dragostea exista oriunde, oricand….noi nu o vedem mereu pentru ca nu e pastelata dupa propriile noastre ganduri, idealuri… avem mereu in cap o schema a persoanei pe care ne-o dorim incat nu vedem cine sta langa noi….sau nu vrem sa vedem si sa acceptam alt „tipar”…gresesc cumva in afirmatiile mele? nu cred…

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

