INCETEAZA SA RESPIRI…LA INTAMPLARE!

EXERCITII  TIBETANE DE  PURIFICARE (le poti face si la serviciu)

respira corect

Ne este cunoscut fapul ca felul in care respiram conteaza mult pentru materia vie din noi. Am selectat cateva tehnici tibetane, care cu adevarat ajuta sa:

  • Dai la spate toate bolile cornice
  • Tii departe si ciuma, si orice boala devastatoare
  • Vezi  zi cu zi cum corpul tau se revigoreaza si este plin de putere
  • Chipul tau devine mai frumos si tanar.

Vrei sa ti se intample toate acestea?

Stiu ca raspunsul este pozitiv, la fel am raspuns si eu. Inca nu am experimentat, doar am selectat ideile clare, pentru a delimita pasii pe care trebuie sa ii parcurgem. Mie mi-a captat interesul. Sa vedem ce avem de facut si cu ce incepem –TERAPIA RESPIRATORIE

Acest remediu minunat a fost pus la punct de calugarul tibetan Lobsang Rampa, care l-a denumit “respiratie hormonala”

Acest nume nu este luat la intamplare. Cu adevarat:

  • Este un mic scenariu al batailor inimii
  • Detinerea controlului asupra ritmului respirator
  • Intretinerea unei conversatii directe cu sistemul hormonal (prin AND-ul nostru)

Datorita acestui sistem de vindecare, te vei simti cu adevarat mai bine. Conditia este sa inveti sa iti auzi bataile inimii, sa accepti aceste exercitii respiratorii si sa urmezi acest curs de terapie respiratorie cel putin 21 de zile. Acest termen este minimul obligatoriu pentru a putea vedea rezultatele. Cand spunem “vedea” ne referim la rezultatul vizibil pe fatza ta.

1. Afla-ti ritmul inimii

Cronometrul sau alte instrumente medicale nu sunt necesare, pentru ca vom fuziona cu propria inima, e foarte simplu.

Intr-un sens mai literar, aceasta inseamna ca vei auzi ritmul inimii tale, vei cauta involuntar sa vibrezi in unison cu ea, care nu este altceva decat RITMUL FIZIOLOGIC PERSONAL.

Si aceasta este remarcabil: dupa un timp, devine o referinta inconstienta la ritmul vibratiei tale. Nu necesita eforturi special, dar controlul, la inceput,trebuie sa fie stapanit de tine.

  • Stai intr-o pozitie vertical, confortabila, sprijinit de spatarul scaunului sau fotoliului, mainile pe genunchi, pocioarele paralele cu podeaua.
  • Stai asa 2 minute(poti numara in glas pana la 120) si apoi
  • Plaseaza degetul indicator si cel mijlociu pe gat, in punctul unde stim cu totii ca se simte pulsul mai accentuat
  • Incepe, cu voce tare, sa numeri bataile inimii, de la unu la patru: unu, doi, trei, patru.
  • Apoi, faci o pauza de doua/trei batai de inima si reiei numaratul la fel ca mai sus
  • Mai faci o serie, dar foarte important sa se numere cu voce tare. In asa fel se imprima in memorie ritmul inimii tale.
  • Lasa mana in jos, si mai repeta, din memorie, ritmul cu: unu, doi, trei, patru.
  • Mai repeta inca o data, din memorie.

Nota:Este foarte important sa faci acele pauze de cateva batai, intre numaratori, in asa fel se intipareste si mai bine ritmul.

Mereu, cand ai un moment de liniste, poti sa faci acest exercitiu de relaxare si refacere.

 2. Retine si aplica sesiunea exercitiilor de respiratie

 Aceasta sesiune este formata din 2 simple exercitii de respiratie.

 Exercitiul 1: Exercitiul se realizeaza in mare parte cu gura inchisa. Inspira si expira pe nas.  Conditia este sa ai spatele drept.

  • Inspira pe durata a 4 batai de inima (ritmul trebuie sa ti-l amintesti din exercitiul de mai sus)
  • Fa o pauza de 2 batai de inima si
  • Expira iarasi pe o durata de 4 batai.

Schema e foarte simpla 4/2/4

In urma efectuarii acestui simplu exercitiu, se purifica sangele, nu cine stie cand, dar chiar incepand din acel moment. A fost dovedit prin analize promte de sange si masuratori de componenta a sangelui inainte si dupa acest exercitiu.

Factorul de purificare actioneaza in primul rand asupra ficatului si stomacului.

Se imbunatateste lucrul sitemului nervos,  se reface fondul emotional, se imbunatateste somnul.

Nu in ultimul rand, la purificarea sangelui reactioneaza si sitemul hormonal. Incepe refacerea pe scara larga a sistemului molecular. Fiecare molecula devine purtatoare de energie pozitiva.

Exercitiul 2:Stai pe marginea scaunului, cu spatele drept, dar umerii lasati.

  • Inspira pe nas, pe durata a 4 batai de inima
  • Tine-ti respiratia pentru 2 batai si apoi
  • Mai inspira o data, luand aer in plus, simtand ca in plamani nu mai incape aer
  • Tine-ti respiratia inca cateva secunde, dar nu prea mult, sa nu devinta un discomform. Nu incerca sa bati recordul, nu e cazul
  • Apoi expira intr-un mod special, prin gura, dar asa de puternic, de parca aerul din tine iti este dezgustator. Foarte important sa expiri pe gura, cat de puternic poti
  • Se repeta de mai multe ori, te opresti daca iti produce discomfort.

Eficacitatea acestui exercitiu, nu ai cum sa  il supraestimezi. Modul de curatare-puternica  prin acest exercitiu, este util in cazul fobiilor, temerilor de diferite feluri, anxietate si terminand cu leziuni ale pielii de orice natura.

In practica, nu a fost estimat niciun caz in care aceste exercitii sa nu dea rezultate!!

Avertizare: pentru cei cu afectiuni cardiace sau astm, sa nu se efectueze exercitiile fara supraveghere medicala. Cel putin pentru inceput.

Reamintesc ca acest curs de respiratie trebuie sa dureze cel putin 3 saptamani. Este foarte simplu, placut, dar si eficient. Se spune ca rezultatele sunt vizibile pe chipul nostru. Sa incepem cu 1 februarie! 🙂

Anunțuri

2 gânduri despre „INCETEAZA SA RESPIRI…LA INTAMPLARE!”

    1. Ion Ion, buna ziua! Aceste exercitii sunt chiar binevenite pentru cei cu astm, dar pentru inceput, e bine sa le efectuati cu un supraveghetor. Este foarte bine sa fie cineva langa dumneavoastra. Asta pentru inceput, cand inca nu stapaniti tehnica. Eu nu sunt specialis, m-am documentat pentru a va raspunde. Dar imi plac aceste tehnici, si le practic atat cat pot. Va doresc multa sanatate si nu va fie frica, rau nu are cum sa va faca. Se indica sa aveti supraveghetor, ca sa fiti si dumneavoastra linistit, in rest sunt binevenite oricand 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s